Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2022 11:28 - Ъхъ...
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 2256 Коментари: 13 Гласове:
13

Последна промяна: 16.03.2022 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Гари Линекер:
Футболът е проста игра: два отбора по 11 души играят 90 минути и накрая печелят германците. 

Предаторът:
Войната е проста игра.  Една или няколко армии воюват и накрая печелят руснаците.

Чета наивните твърдения на местния ни унтерменш, който и на лични ми е пратил - "РУСИЯ - некадърна и слаба война - анализ".

Първо: Вместо да чете и слуша пропаганда, да помисли, че тая война не е по англосакския тертип - да викне CNN и да ни предава заревото над Багдад или над Белград.
Русия бавно, методично унищожава само военна инфраструктура. 
Аурора милитарис са по изключение.

Второ: Ако авторът е следил събитията преди и по време на операцията, може между редовете да прочете и целите - деНАТОфикация.

"...и накрая печелят руснаците..."






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - заешко сърце, ти не си мъж, а ей женщина :)
16.03.2022 11:51
слабичко,нищо от теб,даже заопорка не става

можеш повече предателю

давай руснако, напиши още ;)
цитирай
2. germantiger - а всъщност истината е друга ...
16.03.2022 11:58
а всъщност истината е друга

всички воюват а накрая руснаците мрат с милиони

или както казват украинците

руснаците казват, че сме им братя

ами тогава ще им предложим братски могили
цитирай
3. vencivaleri1951 - Остави го "тигъра"
16.03.2022 12:04
За него да утрепаш трима руснака е пратика, тактика и стратегия в една война. И аз получих съжеденията му за войната на лични
Аз имам също някои забележки
-Защо Путин не ограничи първия етап до Новорусия-тоест с автомобил от Ялта до Москва и да каже -това е Русия. Обама, Клинтън също са юристи-да не би да не са захвърлили дипломите си на "тавана" след като станаха президенти?
-Защо Путин изначално обяви , че няма да има пощада за националистическите подразделения. Те впрочем са най-подготвени, инфилтрирани са техни части в редовната войска, предоставен им е картбланш и индулгенции за всичко-да убиват , изтезават, грабят, насилват. Видяхме по любителски видеа как изтезават полуголи хора/голи от кръста надолу/ в Мариупол само защото са дръзнали да се опитат да напуснат града без да си платят 7000те гривни изходна такса Видяхме и окован зад картечница военен.
-Защо повярва Путин на подписаните Мински съглашения-те бяха подписани за да запази войската си Киев , която бе обкръжена и без шанс да получи продоволствия и амуниции. Съществена част от тези военни , отново са с оръжие, но вече и опит?
-Днешните преговори са също в полза на Киев-те взимат въздух, предислоцират и попълват военни части, доставят въоръжение и амуниции
-Защо Путив още по остро и с практическо послание не предупреди, че който участва с логистика във войната , също ще се смята за участник в нея Наемниците и оръжието не трябва да се унищожава само на украинска територия , а и по време на път
Преговори на този етап са излишни. САЩ успяха да изолират от Европа Русия-връщане за дълго няма да има. Прояви ли слабост и издънка, ще я изолират и от света САЩ се готвят в перспектива. При Путин и СИ могат да берат само ядове, но има и биологияВидяхме какво се случи със СССР при смяна на поколенията
Гордевият възел, трябва да се "развърже" сега и веднага
цитирай
4. vencivaleri1951 - Да умирали са във време на рат,
16.03.2022 12:34
но чужди войници не се разхождат около Кремъл и което и да е руско селище.
Не привикват лидерите им на моравата пред Белия дом , да обясняват на журналистие , че "САЩ са като въздуха и слънцето за всяко живо същество"
И тази война е именно за това, че да няма повече война на руска територия.
Ти мислиш в категорията на наемник имащ правото да убие този , или онзи изостанал в развитието си човек. Ти не разбираш, че не енергоносителите са най страшното. Тази година нито Украйна , нито Русия ще изнесат грам зърно и килограм торове-а световният експорт е около 50% от тези страни-пшеница, ечемик, фураж, слънчоглед, карбамид и други подобни На практика това означава многомилионен натиск по границите на Европа от Севена Африка и гладни бунтове и войни в самата Африка.
Затваря Европа Русия-няма да и ползва енергоресурсите, няма да и продава товарите си, няма да ги допуска до сцените си, курортите си-това са вероятно милиони загубени работни места, плюс милионен наплив на гладни гърла от всякъде. Как ще се оправи Европа
Русия сама ще си яде есетрата и хайвера и, сама ще си пие водката и коняка, сама ще си гледа и слуша знаменитостите, няма да е интернационален секса , а национален:)
А това кой предател, кой мъжкар в България е без значение-няма да влезе във видеобмена. Ще влезе това, че се бием по опашките за Олио. И това е така, защото вие родолюбците , доведохте страната до това , че от сериозен нетен износител на храни , превърнахте страната в пустош и без никакъв шанс да се изхранваме сами.
От ядрена и космическа държава , ще го докараме газеник и свещ
А ти си вдигай железата и мисли-"колко съм велик"


germantiger написа:
а всъщност истината е друга

всички воюват а накрая руснаците мрат с милиони

или както казват украинците

руснаците казват, че сме им братя

ами тогава ще им предложим братски могили

цитирай
5. blog13 - цитат: "Чета наивните твъ...
16.03.2022 12:46
цитат: "Чета наивните твърдения на местния ни унтерменш, който и на лични ми е пратил - "РУСИЯ - некадърна и слаба война - анализ"."

И на мене ми ги изпраща, ама аз не ги чета. Използвам случая, да му кажа пак, че не му отварям линковете които ми изпраща, така че да не ми ги изпраща.
цитирай
6. blog13 - а всъщност истината е друга ...
16.03.2022 13:09
germantiger написа:
а всъщност истината е друга

всички воюват а накрая руснаците мрат с милиони

или както казват украинците

руснаците казват, че сме им братя

ами тогава ще им предложим братски могили



И не само това. Дори и руснаците мигрират към Западна Европа. Но всъщност миграцията от целия огромен материк на руската териотория мигрират и към най-западните части на Русия. Резултатът е, че по-голямата част от руското население вече е урбанизирано отвъд Урал.

Но това зло за руснаците, за което говориш, в комбинация с това което сега ти казвам има отчетлив резултат. Русия има най-скъпото - базови природни суровини. Те се дължат на огромната територия в комбинация с ниска гъстота на населението. За разлика от Западна Европа, където има малка територия в комбинация с висока гъстота на населението. А за капа, това население е разглезено от твръде голямото потребление. Всъщност, това население (вкл. състоящо се от руснаци, които са мигрирали) е твърде разглезено и разточително.
До сегашното развитие, което ти описвам води към задънена улица - планетата земя не може да носи тия потребителски народи в ЕС (без България, въпреки че и тука има разни компрадорски най-вече жаби, които са видели, че волът е вдигнал крак). И сега имаш нова ситуация - Русия не само че има големи ресурси, ниска гъстота и легендарен боен опит (тва дето се смееш, че руснаците гинат е най-трудното на което човек и народ може да се научи - да гине - нема да се смееш, а ще свалиш шапка - ако си воин, трябва да си се научил да бъдеш и спортсмен - но ти не си) - сега Русия по някакъв магически начин притежава най-мощната военна техника.
Как ли се е случил тоя фокус? Да не би, мисля си с моето конспиративно съзнание, именно тия които управляват света (т.е. вкл. и ЕС и САЩ), да са саботирали чрез управлението потребителските народи, защото са разбрали, че много тежат на планетата Земя?
Сега се радваш, че гинат руснаци. В грешка си голема. Скоро ще видиш, къде се е запътли господ.
цитирай
7. blackpredator - Венци,
16.03.2022 14:53
имаше уверения НАТО "нито един инч на Изток“
отворените врати на НАТО затвориха пангара,
до „Военно-технически отговор“
и не е виновен Путин
логиката повелява, че до това решение би се стигнало винаги,
ако Президент на РФ е морална и национално отговорна личност
да, първото предложение на Русия е най-доброто
мечката беше притисната у ъгъла и с грешки или не,
освен ръмжене се озъби
театрото със санкциите сочи, че моментът на военно
превъзходство е улучен
той няма да е дълъг и както казва "любимият" ми Путин,
"Еще 50 лет назад ленинградская улица научила меня одному правилу: если драка неизбежна, бить надо первым. И поэтому лучше нам воевать с ними там, как я уже говорил, чем ждать здесь."
цитирай
8. kvg55 - blackpredator,
16.03.2022 19:26
"РУСИЯ - некадърна и слаба война - анализ" – и аз получих от пухкавото котенце същото съобщение. Не съм го чел и няма да го чета.
"Ограничена санитарна хуманитарна операция на Руската федерация по демилитаризиране, денацифициране, дезинсекция, дератизация, дезинфекция и обезпаразитяване на Украйна". Ще добавя и деНАТОфикация.
цитирай
9. elenkokoschkov - ТОЯ ЛАЙНАР И НА МЕНЕ МИ ПИШЕ НА ЛИЧНИ!
16.03.2022 19:58
blog13 написа:
цитат: "Чета наивните твърдения на местния ни унтерменш, който и на лични ми е пратил - "РУСИЯ - некадърна и слаба война - анализ"."

И на мене ми ги изпраща, ама аз не ги чета. Използвам случая, да му кажа пак, че не му отварям линковете които ми изпраща, така че да не ми ги изпраща.

АЗ НАПРАВО ТРИЯ!
НЕ МИ СЕ ЧЕТАТ ШИЗОФРЕНИЧНИ ПИСАНИЯ, ПРИ ТОВА И НЕГРАМОТНИ!
цитирай
10. bojinkata - "РУСИЯ - некадърна и слаба ...
16.03.2022 20:33
"РУСИЯ - некадърна и слаба война - анализ" – и аз получих от пухкавото котенце същото съобщение. Не съм го чел и няма да го чета.
цитирай
11. blackpredator - blog13, kvg55, elenkokoschkov, bojinkata
16.03.2022 22:15
назад сте
на мене малоумника,
четири послания ми е курдисал
цитирай
12. theeconomist - .
17.03.2022 06:33
ми просто не му обръщай внимание на този. и на мен нахално ми презентира на "лични" глупостите си и аз директно го пускам в канла.
явно страда от липса на внимание / явно мъжко, защото ходи по блоговете на мъже/ и си търси .....
цитирай
13. blackpredator - бе как?!
17.03.2022 15:43
theeconomist написа:
ми просто не му обръщай внимание на този. и на мен нахално ми презентира на "лични" глупостите си и аз директно го пускам в канла.
явно страда от липса на внимание / явно мъжко, защото ходи по блоговете на мъже/ и си търси .....

забавно ми е да се хиля ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6983193
Постинги: 1470
Коментари: 18444
Гласове: 25527
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930