Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2018 22:23 - БГ АКУМУЛАТОРНА МИСТЕРИЯ. РАЗГАДАНА!
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 8990 Коментари: 17 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Всеки, който е имал "късмета" да притежава или просто управлява МПС през годините на т.н. "социализъм" се е сблъсквал с един голям проблем. Социализмът беше преди всичко "дефицит" и "лимит". Много неща на пазара просто отсъстваха, особено в годините на късния "зрял социализъм", а тези, които ги имаше, можеше да се придобият в условията на лимитиране. Примерно: по един лек автомобил на физическо лице, или 10 00 бр. тухли на година.

В тази статия обаче става въпрос за една друга категория стоки, които хем ги "имаше", хем не ставаха за нищо. Тук се връщам към първия абзац на постинга и ще уточня, че става въпрос за техническото оборудване на автомобила. По-конкретно за акумулаторните батерии, за краткост наричани акумулатори. В посочения исторически период нямаше почти никакъв избор относно това какъв акумулатор да си купиш. Или монтански, или пазарджишки. Тези, които имаха "щастието" да се сдобият с пазарджишки батерии в годините до 1991 много добре знаят техните емблематични "достойнства". Един от проблемите, пред които се изправяха беше калпавата черна пластмаса на корпуса. Тя започваше да се пука някъде около 10 месец след покупката, а по това време да имаш претенции за гаранции беше вятър работа!  С корпуса, както и да е. Основният проблем с пазарджишките акумулатори беше свързан с горния капак, направен от някакво подобие на бакелит и лят битум, където материалът около клемите започваше не просто да се напуква, ами направо да се топи и самите клеми се местеха като джойстици, а от пукнатините сълзеше електролит. 

Въобще със сигурност може да се каже, че създателите на този калпав продукт бяха обект на десетки хиляди "благословии" от страна на изстрадалия български шофьор.

Защо разказвам всичко това? Ами защото наскоро, именно в Блогбг десетилетната мистерия относно калпавите пазарджишки акумулатори беше най-сетне разгадана!!! И то не в резултат на някакво специално разследване, а в резултат на самопризнанията на създателя на това недоразумение-пазарджишки акумулатор!

Да, за Великия Алхимик става въпрос! За Ванката Симеонов! Черно на бяло, при това многократно, в поредица постинги и коментари Великия Ал написа, че именно самият той е създател на това техническо недоносче: пластмасовия корпус на пазарджишките акумулаторни батерии! Вместо да си мълчи, или поне да не се тупа в гърдите, инж Симеонов парадира с този резил, който десетки години мъчеше притежателите на МПС в България.






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Нищо не важи пред това
20.01.2018 23:21
как Ванката Симеонов от порив за интимна близалка сам си прави изтривалка. По кой магичен закон става, знайш ли , Русти, или не знайш?!
цитирай
2. getmans1 - Заводите за акумулатори бяха че...
21.01.2018 01:03
Заводите за акумулатори бяха четири и проблемите им бяха едни и същи, трудно достигаха гаранционния срок.
Хич нямаше значение дали корпуса /кутиите/ им беше от „лят“ или „кован“ бакелит, или пък „ляти“/ „ковани“ полимери.

Толкова години след „ерата на Ванката“ складирането на енергия все още създава проблеми по света а бившите милиционери са си още милиционери.
Ужас, дори пожарникарите дръпнаха напред!

пп А бе,кога ще прайте ... „Декамерона“?
цитирай
3. nalia - Инженерният гений може нарочно да е заложил дефектите, Свилене:)
21.01.2018 06:40
В случай, че западнярите му откраднат технологията, да им се скапят автомобилите:))
цитирай
4. rustam - Гейтманс,
21.01.2018 08:37
getmans1 написа:
Заводите за акумулатори бяха четири и проблемите им бяха едни и същи, трудно достигаха гаранционния срок.
Хич нямаше значение дали корпуса /кутиите/ им беше от „лят“ или „кован“ бакелит, или пък „ляти“/ „ковани“ полимери.

Толкова години след „ерата на Ванката“ складирането на енергия все още създава проблеми по света а бившите милиционери са си още милиционери.
Ужас, дори пожарникарите дръпнаха напред!

пп А бе,кога ще прайте ... „Декамерона“?


ти като изпечен селски тарикат вкарваш елементарни пунтове и просто подменяш написаното от мен, сиреч лъготиш. Не съм писал за "лят бакелит", а за това, че капакът беше от нещо като "лят битум".

Аз милиционер не съм бил, но това не ми пречи да знам, че те могат да бъдат и бивши.

Виж глупакът не може да бъде бивш, той си е такъв за цял живот и ти всеки ден ни го показваш!
цитирай
5. rustam - Наталия!
21.01.2018 08:38
nalia написа:
В случай, че западнярите му откраднат технологията, да им се скапят автомобилите:))

това е интересна версия, признавам. Или пък чрез скапаните акумулатори да предизвика народното недоволство и скапването на социализма!
цитирай
6. predatorkapredatorka - Гете, когато ми “подадеш“ честна десница..с-у Бана,
21.01.2018 08:54
пп А бе,кога ще прайте ... „Декамерона“?

не мога те забрая ,селски..
като виден Бойковист, ша та наредя до..квадратната пУтеса!
доволен?
цитирай
7. leonleonovpomm2 - не си отивай пиер
21.01.2018 10:46
Ще продължиш ,приятелю!
За ужас на отрепките, които точно това желаят!
посредственият не търпи тези, които са над него! това си е всеобш закон!
А в България той освен простащината си ,добавя и агресивност!?
Няма търпение, бърза да стане неговото Всички да са като него Тогава ще се чуе гласът му!
Ти си истински автор, а не недоразумение, графоман или драскач, като критиците ти!

Горе главата приятелю, ти си достоен човек
цитирай
8. getmans1 - . . . Прав си за глупаците. Я гледай, ...
21.01.2018 10:53
... Прав си за глупаците.
Я гледай, колко вярват на клеветите ти.
Защото точно клевета е, това което преписваш на Симеонов. Нерде е дзифта и бакелита, и нерде полимерите?



rustam написа:
getmans1 написа:
Заводите за акумулатори бяха четири и проблемите им бяха едни и същи, трудно достигаха гаранционния срок.
Хич нямаше значение дали корпуса /кутиите/ им беше от „лят“ или „кован“ бакелит, или пък „ляти“/ „ковани“ полимери.

Толкова години след „ерата на Ванката“ складирането на енергия все още създава проблеми по света а бившите милиционери са си още милиционери.
Ужас, дори пожарникарите дръпнаха напред!

пп А бе,кога ще прайте ... „Декамерона“?


ти като изпечен селски тарикат вкарваш елементарни пунтове и просто подменяш написаното от мен, сиреч лъготиш. Не съм писал за "лят бакелит", а за това, че капакът беше от нещо като "лят битум".

Аз милиционер не съм бил, но това не ми пречи да знам, че те могат да бъдат и бивши.

Виж глупакът не може да бъде бивш, той си е такъв за цял живот и ти всеки ден ни го показваш!

цитирай
9. leonleonovpom2 - Защо се занимаваш изобщо с неща, с ...
21.01.2018 19:28
Защо се занимаваш изобщо с неща ,с които не си наясно? И да обясняваш " научно"?Дълбокосмислено!

Как изобщо може да напишеш подобна идиотия!
Нищо вярно няма в нея по същество Освен Пазарджик и ,е наистина има акумулаторни кутии! Те са от пластмаса или еластопласт и комбинация с пластмаса Кутия от битум може да намериш при египетските фараони
И си се прехвърлил и при Маркнатан Може и наистина да се крие друг нещастник там Но знай, че бакелит има в главата на някой , не и в акумулаторните кутии!

Акумулаторните кутии не са създадени от мен Аз бях студент, акумулаторния завод беше в действие Изключено е , аз да съм им автора Дори само по тази причина! Да, ,през 1994.5та година съм работил по качеството им, беше одобрен продукта, но възникнаха проблеми с вносна добавка и повече не съм се интересувал Поради липса на валута, сигурно са се отказали А и пазарът в Русия създаде проблеми
Това е истината
Не ме разочароваш, защото няма как да съм очарован от тебе
И няма накъде повече да се разочаровам!

Ти вероятно си бил партиен работник Да имаше един Цъгов-такъв
Такова сухо, без живец изложение е присъщо на тях!
цитирай
10. predatorkapredatorka - @ резилийоо, от теб само клюки, и клевети и минуси..гладна джурнаГлистка, туй си.
22.01.2018 09:03
разб се, най-голямата мижитурка с минуса..

сън не спала, от блогова премъдрост, и БОЙковистки патриотизъм.,..
да рита всички по..главите
нали, обича Свободата на Словото..
пълен..путетичен и всекакъв друг...резил...
цитирай
11. rustam - Ванка,
22.01.2018 13:24
leonleonovpom2 написа:
Защо се занимаваш изобщо с неща ,с които не си наясно? И да обясняваш " научно"?Дълбокосмислено!

Как изобщо може да напишеш подобна идиотия!
Нищо вярно няма в нея по същество Освен Пазарджик и ,е наистина има акумулаторни кутии! Те са от пластмаса или еластопласт и комбинация с пластмаса Кутия от битум може да намериш при египетските фараони
И си се прехвърлил и при Маркнатан Може и наистина да се крие друг нещастник там Но знай, че бакелит има в главата на някой , не и в акумулаторните кутии!

Акумулаторните кутии не са създадени от мен Аз бях студент, акумулаторния завод беше в действие Изключено е , аз да съм им автора Дори само по тази причина! Да, ,през 1994.5та година съм работил по качеството им, беше одобрен продукта, но възникнаха проблеми с вносна добавка и повече не съм се интересувал Поради липса на валута, сигурно са се отказали А и пазарът в Русия създаде проблеми
Това е истината
Не ме разочароваш, защото няма как да съм очарован от тебе
И няма накъде повече да се разочаровам!

Ти вероятно си бил партиен работник Да имаше един Цъгов-такъв
Такова сухо, без живец изложение е присъщо на тях!

голяма си шушумига!
цитирай
12. troina - а мен ме трие..уж съм Дама....
22.01.2018 14:34
бай Иване, имаш проблеми с Аз-а. но,за 65г тва е долу горе нормално..

РАЗГОВОР С LEONLEONOVPOM2

колкото и да ревеш, ти си..маруля, деде Иване
държиш се като..пубер,от Танганайка,
ужасно дебилно,лековато и срамно поведение..
ако не е Рустам или Марк, др.ще ти го каже,
ако изобщо се пише за някакъв виртуален приятел..
Интернет не е вашата кухня, момчета,
или кръчмата на дядо, под лозата..
най искрено го споделям..
никога, никога не съм била меркантилна лицемерна, и подмолно скрита..
туй то..Истината..
цитирай
13. troina - е, какво, казах истината..само плюсчета не може, не е нормално.
22.01.2018 14:36
ти си лабилен психически човек
с ужасно тежки комплекси за малоценност,
това, сигурно е поради..чехъла на булка ти,
и нормална за възрастта еректилна дисфункция.
възрастта не е порок,поне за мен ..
ставам все по-добра, мека, нежна,щедра и мъдра..
със здраве,леоне!
цитирай
14. rustam - Юлка,
22.01.2018 20:10
troina написа:
ти си лабилен психически човек
с ужасно тежки комплекси за малоценност,
това, сигурно е поради..чехъла на булка ти,
и нормална за възрастта еректилна дисфункция.
възрастта не е порок,поне за мен ..
ставам все по-добра, мека, нежна,щедра и мъдра..
със здраве,леоне!

Ванката живее в една чудовищна и драматична ситуация от най-ранни години. Нямам никакво желание да го подчертавам, но той ме принуждава със своето агресивно ровене в личното ми пространство.Известно е, че той е вкаран в унизително положение под чехъл и заврян зет от най-ранни младини, но нямам намерение да експонирам подробности. Естествено, ако той настоятелно не ме "помоли"....
цитирай
15. apostapostoloff - На всичко отгоре тези
26.01.2018 19:09
акумулатори се изработваха от пандизчии с тежки присъди, тъй като се смяташе, че това производство е много опасно и вредно. Затова в този завод работеха предимно такива “гадове“ и “врагове на народа“. Какво качество можеш да очакваш тогава?...
цитирай
16. shambala - .
28.01.2018 17:36
Рустаме, ти май си посветил твоя блог на Леонов от Поморие, да?
цитирай
17. rustam - Да, май така изглежда.
28.01.2018 21:06
shambala написа:
Рустаме, ти май си посветил твоя блог на Леонов от Поморие, да?


нещо съм се фиксирал върху "бягащия елен" от Поморие, но ще поставя точка над И-то!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808680
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив