Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2016 14:26 - Да бяхте
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 3108 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 19.12.2016 14:51


имали малко повече акъл тогава, ама нямахте :))))))))))))))))))))))))))))))

Та как е сега? ;)

Яко прокопсали и отвътре като швейцарско сирене :)))

И по-лошо ще бъде, щото който лъже и мами, мами себе си :)))
Просто ви бе даден шанс да не предадете, да не измамите, да не сте долни боклуци, но вие си избрахте друго :)))

На мен такава ми е съдбата, да обучавам :)))
Който разбира това твърде буквално - негов проблем!

Признавам, надцених ви - с ТАКИВА БОКЛУЦИ никога не бях общувала :))) Изтървахте страхотен шанс, който се пада веднъж в живота и като гледам и двамата почнахте да си плащате.
Язък за твоята "набожност" :)))))))))))))))

Наистина ли ви обещаха да ми използвате енергията и да забогатеете? Аз него го предупредих за срока и цената.
Той не само не ми повярва, погледна ме невярващо, за миг помисли, дали пък не се сещам какво става, но го намери невероятно и се успокои.
М-да, трябваше да си мисли, че го прави добре :)))))
(За това знам отпреди близо 30 години:)))))

Стана ли ти ясно, защо семейството ти е измряло така?!

Когато има такъв със силно замърсена душа, близкие му се "жертват", та дано мъката по тях да го очисти.

При теб - не би!
Избра си да затънеш МНОГО, МНОГО сашко!
Не е мой проблем :)))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 210536
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031