Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2019 00:59 - На Мила
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 533 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
През всички болки трябваше да мина.
През урви стръмни стигах до върха.
Да плача спрях - през сълзи за двамина -
освободих от себе си страха.

Усмивките ми свършиха отрано,
 но ми остана спастрена една
за име мило и лице засмяно,
 дошло при мен от приказна страна.

Така мечтано, силно, вярно, много,
дойде в света към осем сутринта,
свали от мене старост и тревога.
И ето, че отново замечтах.

И ето, че отново се страхувам
 и плача със сълзите на дете.
Усмивката и  песните ти чувам
 и детството ми трети път расте.

28.11.2017





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 256432
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4755
Архив