Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2017 21:26 - Изоставеният от линейка пациент: Аз не съм ли човек?
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Изоставеният от линейка тежко болен мъж на междуселски път близо до София проговори за преживяното. „Смъкнаха ме от линейката и си тръгнаха. Това означава ли, че аз не съм човек, че не искам да се оправя”, разказа 36-годишният Даниел пред БТВ. Мъжът успява да пропълзи до близкия третокласен път, откъдето по-късно е спасен. „Главата му беше на пътното платно, а тялото му в канавката”, разказва очевидец на случилото се. Припомняме, че случката се разиграва на 20 март. Даниел, който страда от тежка гангрена на краката, отива в Пета градска болница с надеждата, че там ще му помогнат. В болницата му казват, че е нужна ампутация на крака. Даниел обаче иска и второ мнение от съдов хирург. Лекарите му заявили, че в болницата такъв няма и го изгонили. След това обаче му предлагат да го транспортират до Трета градска болница. Вместо обаче това линейката го оставя на пътя извън София. Служителката на болницата Надя Иванова, която пътувала в линейката, е социален работник. Тя отрича твърденията на Даниел и твърди, че всичко се е случило по негово желание. Районната прокуратура Сливница е повдигнала обвинение за престъпление, поставящо живота на мъжа в опасност. Наказанието за двамата служители може да бъде 3 години затвор или глоба до 5000 лв. В момента Даниел се лекува в спешната ни болница „Пирогов“.

http://www.novini.bg/news/413936-изоставеният-от-линейка-пациент-аз-не-съм-ли-човек.html



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20228685
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930