Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2018 23:50 - Срамежливост , притеснителност , страх , паника и др.
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ох . Много е гадно хора предимно аз съм от хората които се притеснявам изкл. много в повечето моменти кое как ама какво защо как ще стане ии това ми е голямата пречка на мене за много неща притеснителен съм много сред хората още повече тези които не познавам притеснявам се обмислям кое как ще го кажа ама да не засегна някого съобразявам се изхождам от ситуации и куп др. неща страх ме е понякога да поемам рискове да се опознавам с нови хора страха ест. при всеки идва от различни неща като провал неуспех  или да не стане скандал общо взето в такива моменти гледам да напусна помещението където съм когато стане напечено тъй като не ми се занимава с спорове и скандали паника получавам сред много хора силен шум врява адски силна музика примерно крещене дори се панирам ако някои непознат ме гледа втренчено продължително време ай кат добавиме факта че аз съм от хората които не обичам да ме пипат и да ме гледат всичко е ясно панирам се общо взето често xD надявам се това което споделих за мен да ви е било интересно чао и да другият път.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53096
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930