Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2009 15:03 - Въпрос на музика ?
Автор: benra Категория: Други   
Прочетен: 20929 Коментари: 63 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2009 15:05


          Споделяла съм ви, че пътувам с метрото - много често. Обикновено или чета книжка или слушам музика. И в двата случая времето минава неусетно почти. Днес, за разнообразие, се бях заиграла на една жи-ес-ем-ска игричка. Цъках диаманти като пъпчив тийнейджър и почти се ядосвах как времето ми свършва, когато ЧУХ.
Не, не глас свише, не и здравия разум. Някакво лудо чалга парче дънеше от нечия емпетройка. Първата ми мисъл беше - а бе кой ненормален идиот слуша чалга в свети зори? Дори някак си се зачудих как е възможно да се слуша чалга на мп 3. Така де - мп 3 и чалга - съгласете се, че самата идея звучи някак си дисхармонично.  Тогава се обади здравият ми разум, който ме скастри, напомняйки ми че всеки може да си слуша когато, където? и каквото си иска.
            Обаче аз съм си инатлийка и, къде подсъзнателно къде съвсем умишлено, зарязах събирането на диаманти и се заех да разучавам откъде идват въпросните звуци. Не ми отне много време. Ориентирах се по насмешливите погледи на останалите пътуващи. Дълга черна коса, оформена в поп-фолк стил, се спускаше над дупе, което се полюшваше в такт със звуците - наляво, надясно, после плаааавно въртеливо движение и пак наляво, и пак надясно. Слушаше си момичето любимата музичка, въртеше ханш и хич не му пукаше, че е понеделник сутрин, че  вчера е бил осми март, че всъщност все още не е ясно аджеба осми март празник ли е или не. То си беше видно, че девойката от подобни дилеми не се дерзае. Наляво, надясно и въртеливо движение - опсааа - всеки ден е празник!
             В продължение на около час след това ми беше силно възмутително. Не ми спореше работата. Главата ми се раздираше от мисли. Разсъждавах над девалвацията на ценностната система, придружена от морално-нравствен разпад , над нео-псевдо-културата, оставяща отпечатък върху цялото ни битие, над обществените и лични приоритети, които са позиционирани грешно, над съвременното подрастващо поколение , което расте в среда...
И тук някъде си казах - а бе, ей! Я се спри! Голямо чудо - някакво си маце си слушало чалга в метрото, що не подскачаш така като от нечии уши дъни Металика, ааа???Що не гледаш така калните кубинки и гривните с шипове, ааа?Голям проблем го направи, голямо философстване, голямо чудо...скрофла!
Не ми се впечатлявайте - имам го този навик да си говоря сама със себе си...Не, не...не го правя на глас, поне това не, все още...
Та така - скарах си се, че го давам много морализаторски и почти успях да върна понеделника в релси, но една мисъл продължава да не ми дава мира - чалгата признак ли е, белег ли е, култура ли е или просто...музика? А?


Тагове:   музика,   въпрос,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Всичко заедно е, Бени, всичко за...
09.03.2009 15:09
Всичко заедно е, Бени, всичко заедно!
Кумулативно дадени признаци на едно осакатено пост-постмодернистично поколение, което пише "Зграда", а е прието във ВИАЗ и "ЙОрист", а е прието в правния факултет...
3 в 1 + 20 години самота
неочаквана......комбинация от простотия!
Браво, Бени, възхищавам ти се на толерантността, щото вътрешно аз щях да се присмея и да избълвоча куп саркастични неща за дупето и мозъка метър над него...
цитирай
2. анонимен - :-)))
09.03.2009 15:12
И трите чадо. И трите. :-D
цитирай
3. анонимен - Тоя пост какво трябва да означав...
09.03.2009 15:12
Тоя пост какво трябва да означава?
Че не слушаш чалга или че си от голямото Добро утро.Щото като гледам не си.
Да ти кажа честно вече тотално ми писна от хора като теб, които се правят на голяма работа и плюят чалгата.Отгоре на това парадират и тръбят навсякъде, че не слушат чалга.Е хубо де.Разбрахме.Айде спрете се вече.
В крайна сметка какво ти пука кой какво слуша.Слушай си там каквото слушаш и по-полека с възмущенията.Току виж и ти си толкова непонятна за някой, колкото и чалгата за теб.
цитирай
4. krotalka - Май думата "чалга"
09.03.2009 15:14
стана нарицателна, за всичко онова което не ни харесва. За пошлото във всички свери на живота.
Моите съболезнования, за неудачното начало на седмицата. И аз мразя чалгата във всичките и првъплащения.
цитирай
5. totoni - Абе. . . принципно би било само му...
09.03.2009 15:15
Абе...принципно би било само музика...ако не водеше след себе си пошло поведение, евтин външен вид и др. подобни, които вече се отразяват на доста повече неща от музикалното безвкусие на определен индивид. Иначе-наистина, всеки може да слуша каквото си поиска и да харесва каквато музика си поиска, но специално това течение (абе както въобще повечето течения в музиката) влече след себе си пълно оскотяване, когато е самоцел. Всъщност-от цялото ми писание стана ясно, че и аз нямам отговор на въпроса ти-:))
Поздрави
цитирай
6. benra - ааа, Дориана,
09.03.2009 15:16
хич не ми ги слагай тези ореоли:-))) Присмях се и още как. И на дупето, и на полюшването, и на абсурдните ботуши с лъскави синджирчета. И ми стана и тъжно дори по едно време - защото все помеве и повече този малга-модел на поведение се налага не просто като приемлив, а като наложителен...което си е страшно вече
цитирай
7. benra - анонимен,
09.03.2009 15:18
не мога да разбера какво се пениш?
Я ми дефинирай-голямо Добро утро - моля, за да мога да ти отговоря !
А че съм много непонятна за някого - за това нямам и грам съмнение. Едва ли има универсално понятен човек.
цитирай
8. benra - valyan,
09.03.2009 15:19
и трите викаш, ама я виж анонимния как ме скастри...бррр
:-))))
цитирай
9. benra - krotalka,
09.03.2009 15:20
да , стана събирателен образ на всичко пошло.
Аз затова и подчертах-чалга.
Не ставаше въпрос за някоя приятна поп-фолк балада, а за убедиделен ориенталско-роден дупетръс.
цитирай
10. анонимен - samata
09.03.2009 15:21
duma 4alga zvu4i kuho.Kakto kaza edin 4ujdenec i B1lgariq porno zvezdite se opitvat i da peqt
цитирай
11. benra - totoni,
09.03.2009 15:21
нали - много сложен въпрос:-)))
Поздрави и за теб!
цитирай
12. totoni - benra, най-вероятно девойчето (не ...
09.03.2009 15:24
benra , най-вероятно девойчето (не знам що реших, че е девойка, да ме прощава, ако не е-:) свързва "голямото Добро утро" с визията, присъща на чалга-поколението, която на останалите хора изглежда абсурдна и идиотска (изкуствени коси, мигли, цици, дрешки и обувки с възможно повече финтифлюшки и джвъчки - по възможност максимално лъскави, изкуствени нокти и др.). Фактът, че от снимката ти не лъха подобна чалга насоченост, кара въпросното девойче да не може да те възприеме като от "нейното голямо Добро утро"-:))Ах, ти, жалка низша форма на живот...-:)))))!
хахаха, смЕЕЕЕх!
цитирай
13. benra - totoni,
09.03.2009 15:26
низша, низша, ама близо метър и осемдесет...да си имаме уважението, все пак :-)))))
цитирай
14. totoni - ами, съжалявам, обаче. . . не вър...
09.03.2009 15:29
ами, съжалявам, обаче...не вървиш, това е!-:))) хахахах
цитирай
15. анонимен - BenRa,
09.03.2009 15:30
анониман/а 3 просто доказва, че уви, не е само музика :-)
цитирай
16. benra - егати, totoni,
09.03.2009 15:31
не ми казвай, че трябва да си пренаредя приоритетите :))
цитирай
17. totoni - съжалявам, че трябва да те разоч...
09.03.2009 15:39
съжалявам, че трябва да те разочаровам и да ти създам работа по пренареждането им, обаче ако искаш да се впишеш в масовата култура, е крааааайно наложително! къде си тръгнала само с некви си сантиметри височина, не разбирам?! И с някакви морални ценности, култура на общуване и прочие отживелици...Не става-:)))
цитирай
18. benra - valyan,
09.03.2009 15:57
а дали в музиката е причината?
цитирай
19. benra - totoni,
09.03.2009 15:59
не мисли,че ще се измъкнеш така лесно. Дай план програма за бързо и ефективно вписване в общо-наложилите се нео-ценности. Така де - бъди дружка докрай :-))
цитирай
20. totoni - такаааа, да помислим откъде да з...
09.03.2009 16:12
такаааа, да помислим откъде да започнем...
1. махаш тези очила и се снимаш с отровно син грим (например) и задължително-изкуствени мигли.
2. започваш целенасочено, ежеминутно обучение пред огледалото по клепане с мигли в подходящите моменти, като се стараеш да достигнеш съвършенство. За целта ще трябва да понаблюдаваш известно време "нормалните" хора от голямото Добро утро как го правят, защото то всяко нещо си иска майсторлък. Може да си хванеш някоя дружка, която го умее и скришом да й отмъкнеш но-хау-то.
3. вграждаш коса, навиваш я на масури и слагаш дълъг орлов червен маникюр.
4. наблягаш, както вече каза на лъскавината по дрешките.
5. аууууу, еретик, щях да забравя (пу,пу,пу) - не знам дали имаш нужда, обаче никога не е излишно малко парички да заделиш за инвестиция в едни изкуствени цици.
6. такааа, после кво...? ааа, след като овладееш изкуството на поведението, за което споменахме, се впускаш в обиколки по местата, където ходят хората от голямото Добро утро и се оглеждаш за постоянно самоусъвършенстване.
7. намираш си богат чичко да ти подари скъпо возило, ама много еу важно да ти е подарък, да не си го купуваш сама, защото ще ти падне имиджа...
8. на този етап мисля, че почти си достигнала съвършенството и имаш големи шансове да успееш в тоя живот...
еееей, и после да не забравиш кой ти е открил пътя, ей!
нещо такова..., хахах, много работа те чака, момиче, стягай се!
цитирай
21. benra - totoni,
09.03.2009 16:15
назначавам те за личен имиджов PR.

Обаче като ти прочетох точките - голямо инвестиране ще падне, надявам се после да реализирам светкавична възвръщаемост. Ца зелта не е ли по-добре да сменя и цвета? Примерно -като една цицореста блондинка - а ?
цитирай
22. totoni - абе. . ., мислех си го, би могло, няма ...
09.03.2009 16:16
абе..., мислех си го, би могло, няма да ти навреди...А за възвръщаемостта - гарантирам! Инвестицията си струва! Като ще ме назначаваш, ще трябва да ми вярваш-:)))
цитирай
23. hara73 - Хубава тема ...
09.03.2009 18:14
за чалгата . Музика е за някой хора. Хора всякакви, вкусве също , има и такива, които боготворят този вид музика . Младите хора, масово слушат такава, а ако някой случайно, избяга от стадото и слуша нещо различно то или е "шматка" или не става за нищо. Не ми харесва, таза музика, но 80% от приятелките ми слушат това и не само, че я слушат, но й се възхищават на разна певици от този жанр. Когато излезем на купон и се чудим къде да продължим след полунощ, аз и още една две сме за пиано бар, останалите 5 за чалготека. Болшинството винаги печели , минаваме и виждаме, че всичко е пълно и то с полупияни тинейджърки, които се кефят на така наречената музика, та чак припадат. Разни хора, разни идеали, различна музика, и различна ценосттна систима. За всички има място под слънцето, стига да не прекаляваме и не пречим на другите. На никого не натрапвам, музиката която аз харесвам, но не искам и на мен да ми натрапват тяхната, както в случая, който си описала .
цитирай
24. lubara - Чалгата си е чалга! А музиката си е ...
09.03.2009 19:25
Чалгата си е чалга! А музиката си е музика. Всеки сам намира допирната точка на двете, аз до сега не съм я намерил.
цитирай
25. totoni - Бени, гледай сега, трябва да про...
09.03.2009 19:25
Бени, гледай сега, трябва да продължим с плана, струва ми се. Значи (много подходяща думичка-:):
След като си изчерпала всички посочени по-горе точки, пристъпваме към следните:
1. изхвърляш всички книжки, забравяш за тях и наблягаш силно на интелектуалното си развитие, приздобито от тонове списания "Блясък", Плясък-:))) и подобните им, даващи ти необходимата информация за новото ти обкръжение, за да не се сринеш рязко от стълбицата.
2. обкръжаваш се само със себеподобни, с които на воля да обсъждате новата кола на Мимето и апартаментчето на Нинето, напр. Важно е, също така, новите "сандалки в Мол-а" и др.
Ще продължим по-нататък. хихихи
Съжалявам, ако съм преекспонирала. Дължа да кажа, че категорично не мога да сложа всички, слущащи тази музика под този знаменател, но, съгласете се - това е масовото явление. Поне според моите наблюдения.
Поздрави на всички и нека всеки слуша, каквото иска! Аз, слава Богу, не общувам с такива хора (не тези, които слушат чалга, а с подобни на посочените от мен по-горе) и когато ги видя съм доста впечатлена, поради което ще ми простите изказванията!
цитирай
26. flyco - Поздравления Бени!
09.03.2009 19:42
А помниш ли шалварките на Кристина Димитрова? Знаеш ли колко млади момичета през осемдесетте си ушиха такива гащи, вероятно не, а защо? Ами за да са харесвани. Всеки иска да е харесван и колкото е по-беден (материално и духовно) толкова по-силно е това желание. Така, че кой ще хвърли камък пръв? Много са ти сложни въпросите, с които завършваш. Отговорът може да не е нито едно от трите или пък ако е някое от тях въобще да няма значение, защото е следствие от нещо по-голямо.
Аз камък няма да хвърля сега.
цитирай
27. анонимен - Чалгата е...
09.03.2009 20:55
...НАРОДОПСИХОЛОГИЯ! :)))

А заради тва "скрофла" (изплагиатствах с копи-пейст, щот не можах да го признеса и замръзнах на скроф...) - ше те поздрава с ей тва:
http://www.youtube.com/watch?v=BLvPNt2KsAU&feature=related

Щот не мога да понасям "Накарай ме..." и костинбродски недоразумения! :)))
цитирай
28. bilingual - в отговор...
09.03.2009 22:02
...на последния ти въпрос: чалгата е всичко изброено... за съжаление, никъде другаде няма такава "музика" и такъв "лайфстайл"... от седем месеца извън България, не съм изпитала желание да слушам това нещо ( ами бяха казвали, че българите в чужбина умирали за чалга - е, не е вярно). Намирам тази музика за ужасна и за проява на лош вкус...
цитирай
29. анонимен - не е въпросът в чалгата
10.03.2009 09:31
а че простаците я пускат много силно...
:)))
Простаците са проблемът. И че са много....
цитирай
30. dorichela - Тя, чалгата си стана нарицателно за ...
10.03.2009 09:52
Тя, чалгата си стана нарицателно за простотия още от едно време... Сега май пооправиха текстовете,но порно актриси ги пеят.. :)
Не им се вързвай бенра... стига да си я слушат по-тихичко ;)
цитирай
31. gogo2208 - абе вие кога ще се научите, че това не ...
10.03.2009 10:15
абе вие кога ще се научите, че това не е чалга, това е етно. и не е гюбек, а е етно, и не е свирка на дансинга на чалготеката, а е етно в етно-клуб ...
не ви ли е ясно ??? щото на всички от големите "добро утро", "добър ден", "добър вечер" и "лека нощ" им е ясно. ясни са им и много други неща, като човешка анатомия, смятайте физиология, събиране (вкарване) и изваждане, географски забележителности на забележителностите в класа и квартала и понякога даже няколко от началните глави от квантовата физика... какво повече искате от тия деца,не мога да разбера. писна ми от моралисти. и на децата им писна :)))
цитирай
32. totoni - Ай, стига бе!(както казва бай Бр...
10.03.2009 10:25
Ай, стига бе!(както казва бай Брадър). Етноооо, значииииии! Аааа, ееех колко сме глупави, сега да си посипем главите с пепел! хахаха-:))Ми да не се сетим, че това било етно, беееееее! Ахах, сега вече много неща ми се изясниха. -:)))
цитирай
33. benra - започвам отзад напред-gogo2208,
10.03.2009 10:33
зай да се разберем за етното и чалгата. Етното си е етно, не мож го сбърка. От него ти става едно такова патриотично-историческо, едно родно и те избива по-скоро на хорце, отколкото на гюбек. В гюбек може да има и нещо етно, ама не е беге етно. а аз като казвам чалга баш чалга имам предвид - оная протяжна виещата, много любимата на де що ром има.
цитирай
34. benra - dorichela,
10.03.2009 10:34
точно-чалгата си е чалга.Защото наистина има вече доста стойностни поп фолк парчета-всъщност повече поп, отколкото фолк. Това не пречи обаче от визията на изпълнителките им да лъха някаква евтина долнопробност, за жалост
цитирай
35. benra - totoni,
10.03.2009 10:35
много стриктно съм се заела с изпълнението на плана.Ще докладвам в снимки...муцка
цитирай
36. benra - bateto,
10.03.2009 10:35
чувствам се поздравена!
цитирай
37. benra - флай,
10.03.2009 10:37
не няма да хвърляме камъни, не ни е и работа да го правим. Просто си разговаряме за разни неща от ежедневието. Аз затова и не смея да заклеймявам, казвам просто- не, това не е моя начин, ц, не ми харесва
цитирай
38. benra - parasol,
10.03.2009 10:38
що е то простак и има ли почва у нас:-)))
Поздрави!
цитирай
39. benra - hara,
10.03.2009 10:41
разбира се-хора разни, вкусове-разни.Всеки има своето право.
цитирай
40. july26 - Хареса ми " Скрофла"! Много феминистично звучи някак!!:)))
10.03.2009 13:06
Хареса ми и че си говориш сама! Така де, поне си сигурна,че разговаряш с интелигентен събеседник,споделящ напълно вкуса ти,нали?
Безплатно ти предлагам мачовската версия на твоята "Скрофла", само днес и само сега! И тя е -ШМУНДЬО! Дано ти допадне!
:)))
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Мисля, че темата е много сериозна
10.03.2009 13:09
Не може да се очаква от хората на средна възраст да харесват чалга. Те(включително и аз) са отраснала във времето, когато имаше естрадна музика и се зараждаше българския рок, слушахме новоизгряли западни рок банди и отраснахме с тях-Битълс, Ролингстонс, Лед Цепелин, Пърпъл с техните производни и т.н. Всяко поколение обича музиката, която се заражда в неговото време, иска да слуша своя музика, а не тези на неговите родители. Българската естрадна музика през прехода изчезна, по всички радиостанции свиреха рок музика, джаз и чалга. Последната е много достъпна и разбираема за общата маса от млади хора и стана тяхната музика. За съжаление тази музика няма тази художествена стойност, но това е друг въпрос. Другите жанрове, които се зародиха метъл музика, техно, рап, електронна, ъндерграунд и т.н. Общото за тях е че са от по-високо ниво и не са така масово разбираеми, поради което имат ограничен брой фенове.
Моите две момчета имат разлика от 9 г. , но по-голямия е фен на метъл стил а, а по-малкия на рап музиката, а напоследък и на други новозараждащи се стилове, които изобщо не мого да ги запомня, той започна да пише и своя музика, прилична на изпълненията на Майк Олдфилд. Та проявете разбиране към младите, те не са виновни, че нямаше друг вид българска музика, освен чалгата.
Моите деца обичат и рок музиката, ретро, регето, българска естрадна, слушат ги с удоволствие, защото от бебета са закърмени с това, но си имат и своя, родена в тяхното време на съзряване.
цитирай
42. benra - july,
10.03.2009 13:11
скрофла и шмундьо - не биха ли били идеалните герои на някой разказ за съвременните пижо и пенда?

А за разговора ми със самата мен - честно да ти кажа, голям конфликт се получава..
цитирай
43. july26 - Ами почвай да го пишеш,щом ти идва отвътре!:))
10.03.2009 13:17
Бе конфликт,конфликт,ама на високо ниво,нали?! И не спорите дали да слушате Ивана или Десислава например!
цитирай
44. benra - kasnaprolet,
10.03.2009 13:18
всъщност и музикалнате предпочитания са в голяма част възпитателно обусловени.едно дете, слушащо растейки Пърпъл, Бийтълс , Ролинс Стоунс, Депеш мод, Цепелин, баладите на МЕталика, та дори и някои случайни диско парчета...трудно след това ще припознае чалга ритъма за свой.
Аз например харесвам и гръцка музика. Етно ритъм, съчетан хармонично със стойностен текст, неизменно ми донася мириз на море, на пътешествие, на древност.
цитирай
45. kasnaprolet9999 - Така си е
10.03.2009 13:37
моите синове не понасят чалга и за това почти не ходят по дискотеките, които са заляти от такава музика. Помисли си обаче, колко деца са възпитани по този начин? За това се опитвам да бъда по-толерантна към чалгаджиите, независимо че не харесвам този стил, трудно е да го нареча музика. Като си спомня обаче как бабите си слагаха памук в ушите по времето на нашите купони, пък и как ме държаха под ключ и на режим ,за да не посещавам лошите момчета, дето имаха магнетофони Грундик с ролкови записи, не бих искала да съм толкова строга и категорична, само ми става жалноо за днешното поколение чалгаджии, отраснали във време на музикален и вакум, пък и не само музикален.
цитирай
46. анонимен - Бени,
10.03.2009 13:38
Когато храниш тялото и ума си с боклуци, ти идват такива мисли, търсиш да комуникираш с такива хора и се стараеш да изглеждаш именно така. Наблюдавала съм го и е самата истина. А и древните са го казали: "Човек е това, което яде!" - разбирай и преносно:)
цитирай
47. benra - kasnaprolet,
10.03.2009 13:42
и при мен се получава нещо такова.Първосигнало отричам, възмущавайки се.След това се размислям и си казвам - това е масовото предлагане, аз какво очаквам?
Всъщност винаги музиката е била тясно свързана с начина на живот с начина на мислене.Или може би обратно-музиката, която слушаме отразява същността ни, темперамента ни...
цитирай
48. princesss - Всъщност аз съвсем не напипвам в...
10.03.2009 13:45
Всъщност аз съвсем не напипвам връзката между девалвацията на ценностната система, придружена от морално-нравствен разпад и чалгата.Но при мен може да е от подстрижката, или пък от това, че не деля музиката на стилове.Знам ли....
цитирай
49. benra - princess,
10.03.2009 13:52
ами ето-затова питам, защото, както казах-аз съм скрофла и си нямам много много доверие.Колкото повече, толковоа повече-да кажа и аз като МЕчо ПУх.Т.е.-колкото повече мнения, толкова по-гот, което няма нищо общо с позиционирането на първа страница.
А всъщност-каква ти е пострижката?
Поздрави!
цитирай
50. akasha85 - ммм не...
10.03.2009 14:07
чалгата е начин на живот-и то паралелен на останалия.
защото напоследък пък наблюдавам друг феномен - със слушалки ок, ама когато е пуснат Жи-Ес-Ем-а на "лаудспййкър", зареден изцяло с чалга, на всеослушание на целокупното население... е това вече е удар под кръста.... Не фабрика за щастие, не песен на живота, а направо живот в песен :)
цитирай
51. princesss - Подстрижката ми е "поп-фо...
10.03.2009 14:11
Подстрижката ми е "поп-фолк", но не защото всички фолкаджийки се разхождат с екстеншъни, а просто защото си обичам дългата коса.
цитирай
52. benra - akasha,
10.03.2009 14:19
това за лаудспийкъра е влудяващо, независимо от стила музика, която гърми неискано в ушите ти. Припомня ми явлението-циганин с веф.
цитирай
53. анонимен - 07. 03 11:21 - Едни гърди напред!! ...
10.03.2009 14:24
07.03 11:21 - Едни гърди напред!! (или отпред) Хубавите женски гърди, те са обект на специално внимание от мъжете и на нескрита завист от непритежаващите ги жени! Всичко това е ясно на всеки, но тук взе да става нетърпимо положението - някой забелязва ли какво става в последните дни?? Някакъв измислен профил " камарадка" взриви БЛОГА !!! ??? ... Хора, СЪБУДЕТЕ СЕ !!
Въпросната снимка и глупавите 3 поста постигнаха нечуван и невиждан успех и популярност на рок звезда ! Заваляха коментари- от нежни и възбудени до чисто цинични - не знам защо не ги трият АДМИНИТЕ????? Ако всеки тук вземе да псува - на какво ще се превърне сайта - да не говорим че го четат и непълнолетни?
Поради ясното ми съзнание, че въпросното деколте води до оглупяване на болшинството, а модераторите нехаят - вместо да се поощряват талантливи или дори само интересни постове- тук взе да става като вестник Чук-чу... Аз се наемам във всеки свободен момент да публикувам този пост и се надявам мои " приятели" или съмишленици да ме подкрепят и да спрем това безумие!!!!!!!
НЕ - на кича!!!!!!!Автор: iliada Категория: Хоби
Прочетен: 24 Коментари: 2
Последна промяна: 14:08Коментари1. cornflower - Не на кича!
14:20 Не на кича!2. iliada - cornflower!!!!
14:22 БЛАГОДАРЯ ТИ !
цитирай
54. benra - princess,
10.03.2009 14:24
много се надявам да не приемаш текста лично. В прическите тип поп-фолк не виждам нищо пошло.Пошла, за мен, е онази цялостна визия, която излъчва непремереност и парадиращ леко нечистоплътен сексапил. Не казвам лоша, казвам пошла. Визия, от която понятието стил отсъства.
Т.е.-виждаш и първосагнално реагираш-малее, къде е тръгнало па това.
Аз самата харесвам дълга коса, намирам я за женствена, за привлекателна.
Искам още веднъж да кажа-казвайки чалга визирам онова явление,което граничи с кича и очеизвадно е лишено от всякаква художествена стойност.
цитирай
55. princesss - Не, Бенра, не приемам поста лично, ...
10.03.2009 14:38
Не, Бенра, не приемам поста лично, просто коментирам.Права си, че има и такива недоразумения в тази музика, че чак се ядосваш, че ги пускат по телевизията.Има и такива, които не могат да пеят, такива които се чудят още какво голо да си покажат, за да се заговори за тях, има и също откровени проститутки.Но това го има навсякъде.И не само в музиката.
Понеже работя работа, заради която ми се налага да се срещам с доста фолк-певици, смея да твърдя, че между тях има много умни и много интелигентни момичета.Но само с талант, за съжаление в нашата красива България не се пробива.Задължително е да ти изкочи лявата гърда на концерт, уж случайно.Задължително е да си гримирана до неузнаваемост и да пееш елементарни неща, за да те забележи някой.И е задължително да спазваш стандарта, който е наложен - огромни цици, екстеншъни, силиконови джуки и чупки в кръста.Ако се различаваш, оставаш си в кръчмата до живот.
Каквото се търси, това се предлага.За това ги оправдавам момичетата.
цитирай
56. buboleche - аз чалгата, или както там се нарича,
10.03.2009 14:43
не я разбирам. леко ми е смешно като видя някоя девойка яко залитнала по модата, но то не е толкова от това какво слуша, а че ми е смешна визията като цяло, евтинията или нещо подобно, а и от сляпото залитане по нещо си.. Иначе майтапа настрана, в Австралия едни приятели гледат "планета" заради жените. никъде нямало такива.:)))))) то си е като софт порно или нещо от сорта за тях, предполагам.
обаче съм голям, ама щур направо фен на ретро чалгата. трябва да напиша един пост за нея, то са образи, текстове, едно чудо, няма такива! гледаш и се смееш, ако имаш чувство за хумор де.:))
цитирай
57. slancho - в началото когато се появи реших че е ...
10.03.2009 15:43
в началото когато се появи реших че е ще съществува кратко,но масовият вкус ме опроверга и за съжаление стигнах до всеизвестния извод,че насила хубост не става.
Но Бен често като теб си задавах разни въпроси наум и с приятели и отново стигнах до извода,че е мн малък и по -малък става процента на хора мислещи и можещи да носят отговорност и този процент хора са твърде зависими от масата/например при политически вот/
И тогава какво? разбира се че всеки има право на вкус и аз за себе си съм намерила начин да се изолирам от това което не ми харесва,но докога ще преобладава безхаберието,тъпотата и липсата на позиция?
1-2 поколения?.....
харесва ми това което прави july 26 -пуска теми казва си мнението и колкото повече сме такива,толкова по вероятно е да има промяна или поне да се преброим?
извини ме за разпилените мисли,днес ми е натоварено ,от вчера те чета и искам да коментирам:))
цитирай
58. benra - slancho,
10.03.2009 15:49
твоите мисли са и мои размисли. Мисля че няма лошо да обговаряме въпросите, които ни вълнуват.Да се оглеждаме в мненията на другите, да се виждаме отстрани, да се потвърждаваме, да се отричаме понякога...Животът ни е изпълнен с много въпроси, защо да не ги споделим.
А за изолацията-да, и аз така правя...изолирам се, абстрахирам се
цитирай
59. benra - бубс,
10.03.2009 17:51
чакам поста ти с нетърпение!
цитирай
60. ledzeppelin - Оооф...
11.03.2009 16:24
Колко имам да ти казвам за музиката,за чалгата и особено за музиката или чалгата в автобус.Дълго я премълчавах таз тема,защото не ми се отпочваше.Е,ще я премълча още малко,защото отивам да уча по езикознание :D и после ще си допиша. Поздрав,и не се шашкай!Можеше да е по-зле - някой младеж да си върти ханша. (:
цитирай
61. benra - ей,
12.03.2009 10:16
научвай си бързо по узикознание и идвай да ми разказваш :-)))
цитирай
62. gogo2208 - виж ся :)))
12.03.2009 11:39
33. benra - започвам отзад напред-gogo2208,
10.03 10:33 зай да се разберем за етното и чалгата. Етното си е етно, не мож го сбърка. От него ти става едно такова патриотично-историческо, едно родно и те избива по-скоро на хорце, отколкото на гюбек. В гюбек може да има и нещо етно, ама не е беге етно. а аз като казвам чалга баш чалга имам предвид - оная протяжна виещата, много любимата

чети между редовете, мила :)

цитирай
63. benra - gogo,
12.03.2009 11:52
върнах се и прочетох, така е-етно е:-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4391933
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031